نجوم اسلامی

نگریستن در ملکوت سماوات و ارض

نجوم اسلامی

نگریستن در ملکوت سماوات و ارض

آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۱۹ ب.ظ

فضایی تازه در جامعه نجوم کشور

برای اغلب کسانی که خواننده دائمی این صفحه هستند ؛ برخی بگو مگوها و اختلاف نظر ها در میان جامعه نجوم غیر حرفه ای کشور آشناست .

با انتخاب جناب استاد(پروفسور) آقای دکتر نصیری به عضویت هیئت مدیره انجمن نجوم ایران و متعاقب آن انتخاب ایشان به ریاست انجمن ، این امید پیش آمد که برخی انحصار گرایی ها و رانت خواریها در بهره گیری از موقعیت ها توسط افرادی محدود که به مدد آن به شهرت رسیده بودند پایان یابد.

این امید با اقدامات اخیر انجمن در دعوت از گروه ها و موسسات دیگر نجومی در کشور رنگ واقعیت به خود گرفت.

ضمن تشکر فراوان از ریاست و هیئت مدیره محترم انجمن برای فراهم نمودن زمینه تجربه فضایی تازه در جامعه نجوم کشور و حمایت قاطع از این اقدام ؛ انتظار میرود در مقابل برخی انحصار گریها تسلیم نشده و با قوت تصمیمات اخیر در خصوص فراهم نمودن مقدمات همکاری دیگر شخصیتهای حقیقی و حقوقی در گستره کشور ایران را در انجمن نجوم عملی نمایند.

 از برخی افراد نیز که در مقابل این تصمیم انجمن مقاومت می نمایند انتظار میرود دست از انحصار طلبی بردارند . قطعا حضور دیگر افراد حقیقی و حقوقی در انجمن فضا را جذاب تر از گذشته خواهد نمود.

 

۹۱/۰۳/۲۹
سیدرضا اصفهانی

نظرات (۱)

سلام ............

وبلاگ جالب و پر محتوایی دارید ............

خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی