نجوم اسلامی

نگریستن در ملکوت سماوات و ارض

نجوم اسلامی

نگریستن در ملکوت سماوات و ارض

آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۵۲ ق.ظ

مرکز جهانی وقت اسلامی !

آذر 1393 مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، از بنده برای کارشناسی در تقویم اسلامی دعوت و بعد از چند جلسه کارشناسی، به این نتیجه رسیدند که باید موضوع در حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح شود.

در آن جلسه علاوه بر آقای دکتر ولایتی نمایندگانی نیز از دفتر مقا م معظم رهبری و حوزه علمیه قم حضور داشتند. آآقای موسوی شاهرودی از من دعوت کرد تا در نزدیک ترین مکان حضور یافته و موضوع را مطرح کنم.

آقای هاشمی آمدند و بعد از صحبت های افراد، بنده معرفی و محتوای آماده شده را ارانه نمودم. توضیح دادم که ما از تقویم مسیحی در جهان اسلام استفاده می کنیم و جا دارد که حکومت اسلامی برای این موضوع مرکزی را تاسیس تا زمینه ایجاد یک تقویم جامع اسلامی فراهم گردد.

ایشان در آن جلسه بقیه دستور جلسه را لغو کرده و فرمودند موضوع مهمی است و تمام و قت جلسه را به آن اختصاص دادند. از جمله به آقای دکتر ولایتی دستو دادند که در ساختمان در حال احداث مرکز تحقیقات استراتژیک، فضای کافی برای ایجاد مقدمات تاسیس مرکز جهانی وقت اسلامی تامین کنند.

سال بعد نیز برای ارائه گزارش کار یکساله خدمت ایشان رسیدیم. ایشان کاملا به موضوع تسلط داشتند و تمام جزئیات عرایض بنده در خاطرشان بود.

خبر در درگذشت ایشان، ناگهانی و دیر باور بود. در دیدارهایی که با ایشان داشتم قوی و سرحال بودند. شاید اگر همراهان ایشان(محافظین) مدبرانه تر عمل کرده بودند و به جای انتقال به بیمارستان، ماساژ قلبی را انچام  داده تا ایشان احیاء شوند، این حادثه سال ها دیرتر رخ می داد. برای ایشان از درگاه خدای متعال غفران و سعادت اخروی آرزو می کنم. 

جلسات مرکز وفت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی