نجوم اسلامی

نگریستن در ملکوت سماوات و ارض

نجوم اسلامی

نگریستن در ملکوت سماوات و ارض

آخرین نظرات
جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۳۹ ب.ظ

عکاسی فوق العاده از ماه

امشب از  رصدگاه بوستان علوی شهر قم ، ماه بدر دقیقا از پشت مسجد کوه خضر طلوع میکرد.

لذا به اتفاق خانواده و با استفاده از دوربین عکاسی کانن ۶۰دی و تلسکوپ ۸ اینچ ویکسن موسسه نجوم کبریاء از این پدیده زیبا و فوق العاده عکاسی شده که انشاالله فردا تصاویر روی وبلاگ قرار خواهد گرفت .

 

 همچنین مطلب زیر به صورت خصوصی ارشال شده که هم متن و پاسخ درج میشود:

سلام علیکم
بنده طلبه ی حوزه ی علمیه قم هستم و علاقه زیادی به فراگیری نچوم اسلامی و هیئت قدیم دارم. خواستم بدانم آیا خود شما یا فردی دیگری هست که الان در قم تدریس هیئت را شروع کرده باشد؟ لطفا استاد یا اساتیدی را در این زمینه به من معرفی بفرمایید همراه با ذکر آدرس.

 

ج: منظورتان از نجوم اسلامی و هیئت قدیم چیست؟؟؟!!! از نظر بنده هیئت همان نجوم کروی است .و ما در کلاسهای نجوم پایه  که معمولا در مهر ثبت نام کرده و در آبان  آغاز میکنیم بیشتر بر نجوم کروی متمرکز هستیم و البته مقداری هم اختر فیزیک  و اندکی هم کیهان شناسی و آشنایی با ابزار نجومی ارائه  می شود.

اگر هم منظورتان نجوم احکامی و اصطلاحا طالع بینی است که اینها را بعید میدانم در قم تدریس کنند. علی ای حال مراجعه به جناب حجت الاسلام و المسلمین علی زمانی که درالشفاء بخش امتحانات شفاهی هستند میتواند به شما کمک کند.

برای آموزش هم میتوانید به مرکز نجوم حضرت آیت الله العظمی سیستانی در ابتدای بلوار امین و یا موسسه نجوم کبریاء در ابتدای خیابان مصلی قدس بعد از دفتر نشر معروف پلاک ۶۸۶ مراجعه فرمایید.

 

۹۲/۰۶/۲۹
سیدرضا اصفهانی

بدر

عکاسی آموزش

ماه

نظرات (۲)

سلام استاد،
لطفا درباره شرایط کلاسی که در مهرماه ثبت نام می کنید بنویسید
پاسخ:
پاسخ:


آقایان طلبه که سطح یک را گذرانده باشند






سلام
برای آقایان غیر طلبه برنامه ای ندارید؟
پاسخ:
پاسخ:


سلام علیکم

در خانه نجوم ظاهرا برنامه داشته باشند / ابتدای بلوار امین





ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی